KALAU ANDA TAK KLIK GMBR NI , MAKNANYA ANDA BUKAN KPOP LOVER SEJATI

ads ads ads ads ads

Sunday 20 November 2011

Drama artis malaysia ( pecah punggung 4.1 juta ) bahagian 4

bahagian 1bahagian 2
bahagian 3  




milah: eh bedul adk kesyangan ku...pe kau buat dekat sini
(soal milah terketar2 sambil membetulkan baju yg dh serabai)

rosmey: hehe bedul nk kemana tuu..npe jalan kaki .... moto kau mana??
(rosmey cube beramah mesra nk amik hati cover line siap belikan teh o ais bungkus buat bedul)

bedul: ahhhh tak usah korg berdolak dalih lagi..aku da nampak semuanya...kau simpan saja teh o ais kau tuh...aku puasa ganti hr ni..bru hr pertama
(marah betul bedul hingga xperasan habis teh o ais tuu dy minom...jahanam kan smpai habis...skit pon xsaving tok rosmey)

rosmey: kau nampak semua nya????kau rakam x??? blutoth kt aku, aku nk simpan buat ugutan eh silap kenangan...

milah: jahanam laa baby nih...perangai umpama cicak hutan jumpa psp...

bedul: shadaaappp uolsss !!!! kak mil...balik...xmalu ke berkepit dgn lelaki bukan muhrim???

milah: laa bedul...mmg akak nk balik pon..tp kau ajak beborak tgh jalan nih akak follow je kan baby
(jawab mila slumber smbil menggedik dgn rosmey)

rosmey: sudah laa bedul apa mau kecoh....lu kluar dating dgn fashah kt tpt tersembunyi boley jek apsal kitorg xley???

bedul: kau diam cendawan....kang aku sepak bru kau insap masuk parti pembangkang nanti...ini hal kami sekeluarga jgn masuk cmpur
(marah bedul smbil smbil menggayakan aksi pemain bola mahu menggambil sepakan penalti)

(pin pin...pon pon...)

gambus: hoiiii...apekejadahnye duduk bersila tgh jalan ni...nk borak balik rumah la woiiii...dasar hanjing !!!!

bedul: woiii mulot chantekss skit (pekik bedul sambil menunjukkan jari tgh ke arah gambus...milah dan rosmey mengambil kesempatan melarikan diri pabila melihat tumpuan bedul akn beralih arah kepada seteru utamanya gambus)

gambus: ada aku kesah...blah laa (balas gambus smbil melakukan aksi yg sama)

(asl boring plak episod kali ni..tgk direkter pak rudi pistal siap duk men poker dgn azweena alagapas - penulis)

bedul: ehh...tu mcm awek aku kt dlm kereta sebelah gambus jahanam tuu...ape dy buat kt situ...(haty bedul tambah membara...lalu di lemparkan batu pada pak rudi tanda suh cut...bliau nk ke tandas dgn kadar segera)



milah: u...i xtw laa nk buat mcm mana...mati2 adk i xrestu hbungan i dgn rosmey...
(luah milah dgn perasaan sayu smbil mengaru pelipat lutot yg berkurap)

ikaan vavila: chill la beb..u kan kakak dy...u lg berkuasa
(pujuk ikaan smbil tolong menggaru kurap milah berjemaah)

milah: u xknal adk i..dy garang tw..perangai mcm komunis...muka da la xhensem...menyampah betul..(tempelak milah dgn poyo..padahal muka dy dgn bedul 99.99% sama...cehh)

ikaan vavila: pe plak xknal..kcik2 dulu biasa mandi tdo sesama..kita kan sepupu
(jawab ikaan dgn penuh perasaan...muka ikaan nih pon 99.97% sme je dgn milah...so xpyh byg jauh2...iras2 ank bangla kacuk burma jek)

milah: ape bangang ko ni ikan...da lme ikan bengap plak tuh...bkn tuu maksud aku..perangai dy la...
(marah milah sambil menyiku sum2 ikaan sampai terkehel)

ikaan: laa ckp laa awl2...hmm so hape plan kau nih
(soal ikaan smbil membetulkan sum2 bliau yg tumpah)

milah: aku ingat nk kawen lari la kt naratiwat
(bentak milah sambil buang angin di telinga ikaan agar ikaan mampu mengenal key da pitch angin bliau...bab bau blakang kira...sgt jahanam perngai milah...)

ikaan: penat laa kawen lari...bersanding duduk je la..bru mcm pinang di ketuk tukul
(jawab ikaan sambil mengibas2 muka dan muntah ats rambut milah)

mila: ish penat laa cakap dgn kau nih...baik aku pegi mandi...da seminggu aku xmandi..hari2 bekerjasama dgn rosmey
(milah berlalu sambil menyampu rambut menggunakan muntah ikaan)

ikaan: aaa xpe lah kalau penat ko BBM aku..aku nk berak blik sebelah

(sementara itu bedul maseh bertekak dgn gambus si tgh jalan sampai jem jalan kampung tuu...fashah siap ngeteh kt warung tepi jalan tggu dorg bertekak..macam kucing bunyi je lebey aksi xde..pak rudi plak tdo xbgon2...lw x da lama cut...rosmey kini di rumah azweena alagapas...what???ape dy buat di situ????)

2 comments:

  1. annyeonghaseyo .. ehh, nk copy leh x? lawak siot doe cite ni XD

    ReplyDelete
  2. Nice Blog... Salam kenal dari whatskpop.blogspot.com

    ReplyDelete