KALAU ANDA TAK KLIK GMBR NI , MAKNANYA ANDA BUKAN KPOP LOVER SEJATI

ads ads ads ads ads

Thursday 26 May 2011

KOREA PUN ADA JUGAK YANG TAK BEST

wuhai bebeh...sebelum nih ade dua tiga isu hot lazer mengaum nak aku seranahkan tapi entah mengapa sanubari minda ku ini ter 'hang' jap...so tggu refresh n restart later kah3 done opening yg karut

orait...mlm td tetiba aku terfikir...sebenanrnya korea nih ade jugak yg xbesnya...wait da menet tunggu aku bebel pai habis bru bangkang yee hahahanum

okeh cam nih...aku try ingat2 remember2...rasa2 ade jugak lagu2,group2,drama2 korea yg agk kurengg..terutama drama laa..xsemua aku tengok pon..antara sebabnya...plakon yg kureng femes...cter xbpe nk sedap dan ade yg terlebih2 episod(kadang2 waktu tayangan yg xmengizinkan)

law bab lagu n group...mmg ade yg hampeh sebenarnya..dgn usia yg setaun jagung training xcukup dah debut(amat jelas kompeni dorg nk untung cepat)

tapi nih pendapat aku laa..korg aku xtw laa...da mmg adat benda nih..mzt ada yg terlebih terkurang..aku jus bg pandangan...harap2 korg paham...andai kate korg setuju ce tmbah skit 
pendapat korg kt komen...

walau cam mane pon benda nih remeh sgt...seciput jek yg mcm tuu...selebihnya mcm yg kite tau KOREA SANGAT BEST...aku percaya benda yg paling xbes kt korea..kalau letak kat malaysia..dy jd paling bes skali tol x??? hahahahasutan puaka...k lah nih saje jek bg santai2...jumpe lg di sumpah seranah akan dtg...chow bebeh

4 comments:

  1. haha . memang3 . ada group umur baru 14 . sedap kew masalah nya ???

    ReplyDelete
  2. lagi suke lagu-lagu dari drama. variety show pun best.

    BEAST DAEBAK!

    ReplyDelete
  3. tao tkpe..ade sesetengah company memang nmpak sgt nk untung cepat..bley plak dorang debutkn bebudak yg blom abis lagi skolah rendah utk jd artis..aisyh~
    drama2 korea memang ade yg tk best..cam winter sonata tu *mak aq suke gler kot* aq ni ha yg nk trtdo ble teman mak aq layan ite korea die yg pnjang episodnyer..

    ReplyDelete
  4. ballad song very nice

    ReplyDelete